Politka Jakości Nedo

 

O marce Nedo

Wieloletnie doświadczenie naszej firmy w branży Wellness oraz światowa jakość naszych produktów powodują, że możemy być z nich naprawdę dumni. Najważniejsze jest jednak to, że zadowoleni są z nich Nasi Klienci.

Nedo jest marką, którą cenimy. Jest oznaką zaufania, jakim obdarzają nas Klienci. Jest też wartością, którą pragniemy chronić. Warto w tym miejscu nadmienić, że Nedo jest znakiem zastrzeżonym w 27 krajach Europy.

Znak Jakości Nedo

Poszerzając naszą ofertę o produkty innych firm, chcieliśmy zaznaczyć, że produkty te są równie wysokiej jakości, jak te z pod znaku Nedo.

Dla podkreślenia, że pewni jesteśmy trafności dokonanego wyboru, nadajemy im Znak Jakości Nedo. Znajduje się on wyłącznie przy tych produktach, które sami najpierw skrupulatnie sprawdzimy.

Polityka jakości Nedo

Udzielając gwarancji na wprowadzane na rynek produkty, jesteśmy żywotnie zainteresowani ich jakością. Produkty są testowane w długim okresie czasu. Poddajemy je o wiele większym obciążeniom, niż te, które (mamy nadzieję) dokonywane będą przez ich przyszłych użytkowników.

Dopiero po wszechstronnym przetestowaniu  podejmujemy decyzję o wprowadzeniu produktu do naszej oferty. Dotyczy to w takim samym stopniu naszych własnych produktów, jaki i tych pochodzących od innych producentów. W obu przypadkach jakość ma kluczowe znaczenie.

Wybór dla Klienta

W dziedzinie Wellness jest o wiele trudniej zmierzyć zadowolenie Klienta. Redukcja stresu, poczucie błogostanu, ustąpienie bólu to często wrażenia subiektywne. Dlatego dokładamy wszelkich starań dobierając parametry naszych produktów.

Jest to proces czasochłonny, odbywający się w środowisku międzynarodowym. Odmienne doświadczenia kulturowe, podejście do produktów, szacunek dla klienta to wzorce, z których chętnie korzystamy. Nie tylko my - jako producenci, także Nasi Klienci.

Ciągłe udoskonalanie

Nie chcemy, aby ktokolwiek odniósł wrażenie, że są to tylko słowa lub zabieg marketingowy. Już w 2007 roku pojawił się w naszej firmie pomysł nadawania Znaku Jakości Nedo. W tym samym czasie oznaczyliśmy nim pierwszy produkt z oferty zewnętrznego producenta.

Zdarza się także, że w trakcie sprzedaży, serwisu czy rozmów z klientami dostrzeżemy coś, co można poprawić bądź usprawnić. Takie zmiany i udoskonalenia wprowadzamy w życie najszybciej, jak tylko jest to możliwe.

Otwartość na uwagi

Jeśli Drogi Kliencie dostrzeżesz u nas błąd - przyjmiemy to z pokorą; jeśli zaproponujesz jakieś usprawnienie - z wdzięcznością; jeśli zechcesz z nami się podzielić doświadczeniami użytkownika - z zainteresowaniem. Jakość to nie jest temat, o którym można zapomnieć.

Skontaktuj się z nami:

Drago sp. j.
ul. Kartuska 370
80-125 Gdańsk

T: 58 303 92 52
F: 58 732 24 96
E: info@nedo24.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel