Satysfakcja gwarantowana - 30 dni na zwrot!

Satysfakcja gwarantowana - 30 dni na zwrot!

Masz prawo być zadowolony!

Jesteśmy pewni, że oferowany przez nas fotel do masażu NEDO Focus Medical jest wysokiej jakości! Chcemy, aby klient miał komfort zakupu i spokojnie mógł go wypróbować. 

 

Program „Satysfakcja gwarantowana – 30 dni na zwrot” jest elementem zakupu tego fotela bez żadnych zobowiązań! Oczekujemy jedynie, że Klient go wypróbuje – przekonany, że dokonał dobrej inwestycji! 

 

 

ZASADY UCZESTNICTWA W PROGRAMIE:

 

1. Program „Satysfakcja gwarantowana – 30 dni na zwrot” jest prowadzony przez firmę:

 

Drago sp. z o.o.,
NIP: 5833051142, REGON: 220719850, KRS: 0000583459,
VII Wydział Gospodarczy KRS Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ.

 

Dane kontaktowe: Drago sp. z o.o., ul. Kartuska 370, 80-125 Gdańsk
Tel: 58 303 92 52, Fax: 58 732 24 96, E-mail: sklep@nedo24.pl

 

2. Program dotyczy wyłącznie fotela do masażu NEDO Focus Medical zakupionego bezpośrednio od firmy Drago sp. z o.o. lub w sklepie internetowym www.nedo24.pl.

 

3. Program jest ważny w okresie: 1 lipiec – 31 grudzień 2017 r.

 

4. Program dotyczy zakupów dokonanych na terenie Polski. W przypadku wysyłki fotela poza obszar Polski program nie obowiązuje. Z Programu może skorzystać klient indywidualny. Oferta nie dotyczy klientów instytucjonalnych.

 

5. Klient może używać zakupionego fotela bez obaw. W przypadku decyzji o zwrocie należy poinformować Sprzedawcę. Klient otrzyma Numer Zlecenia Zwrotu, którym będzie się później posługiwać.

 

6. Klient odsyła fotel, pakując go tak samo, jak oryginalnie został mu dotarczony (standard DHL Express). Sprzedawca ułatwia ten proces, zapewniając transport. Koszt transportu pokrywa kupujący i wynosi on 200 PLN brutto.

 

7. Zwracany fotel może nosić normalne ślady użytkowania! Nie może być jednak zniszczony ani uszkodzony w sposób wskazujący na jego użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem i instrukcją obsługi.

 

8. Program nie obowiązuje w przypadku zakupu fotela z wykorzystaniem oferty kredytu ratalnego. W przypadku zakupu fotela przy użyciu bankowych kart płatniczych zwracana przez Sprzedającego kwota pomniejszona zostanie o prowizję od płatności kartą w wysokości 1,6%.

 

9. Program „Satysfakcja gwarantowana – 30 dni na zwrot” rozpoczyna się w momencie odebrania przez Klienta zamówionego fotela. Okres zwrotu zostanie zachowany pod warunkiem poinformowania o tym Sprzedawcy przed upływem 30 dni i odesłania fotela w uzgodnionym terminie.

 

10. Fotel należy odesłać z kompletem dokumentów (gwarancja, instrukcja, paragon). W ciągu 2 dni roboczych firma Drago sp. z o.o. sprawdzi produkt i wystawi fakturę korygującą (zakup z fakturą). Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem poleconym. Klient powinien bezzwłocznie odesłać podpisaną kopię faktury korygującej.

 

11. Po spełnieniu powyższych punktów regulaminu Sprzedawca wysyła Kupującemu pieniądze za zakup fotela w ciągu 14 dni roboczych.

 

12. Fotel należy odesłać na podany poniżej adres. Fotel można przywieźć osobiście, uzgadniając uprzednio ten fakt ze Sprzedawcą.

 

Drago sp. z o.o.
ul. Kartuska 370 
80-125 Gdańsk

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel