Składanie i realizacja zamówień

Składanie i realizacja zamówień w sklepie



1. Zamówienia można składać za pomocą ikony „Koszyk”, widocznej przy cenie każdego towaru. Następuje dodanie wybranego towaru do koszyka oraz wyświetlenie jego aktualnej zawartości.

2. W każdej chwili można zmienić ilość zamawianych sztuk, dodać lub usunąć towary z koszyka lub kontynuować zakupy. Aktualizacja zawartości koszyka oraz łącznej wartości zakupów następuje za pomocą przycisku „Zapisz zmiany”. 

3. Przejście do etapu rejestracji następuje przez przycisk "Złóż zamówienie". Klient  zakłada konto. Dostęp do konta umożliwia “Panel klienta” (login i hasło). Rejestrację w sklepie Nedo24.pl potwierdza e-mail “Witamy Cię w gronie klientów sklepu”. 

4. „Panel klienta” umożliwia: obejrzenie i zmianę danych, przejrzenie historii zakupów,  płatności, monitorowanie zamówień, składanie zgłoszeń serwisowych i reklamacji. O każdej zmianie informuje odpowiedni e-mail.

5. Klient wybiera sposób dostawy, związany z nim koszt przesyłki i potwierdza dane. Istnieje możliwość dokonania zmian w zamówieniu. Klient składa zamówienie, które przechodzi w fazę realizacji. 

6. Klient otrzymuje e-mail “Potwierdzenie otrzymania zamówienia” ze szczegółowymi “Informacjami o zamówieniu”, które (w razie potrzeby) może skorygować. Klient ostatecznie akceptuje zamówienie za pomocą umieszczonego w mailu przycisku.

7. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedziele oraz święta będą realizowane następnego dnia roboczego. 

8. Czas wysłania zamówienia przez firmę Drago sp. j. wynosi dwa dni robocze. Tryb “Płatność przed wysyłką” powoduje naliczanie tego terminu od momentu uznania rachunku firmy Drago sp. j. pełną kwotą za złożone zamówienie. 

9. Przesyłki wysyłane są firmą kurierską DHL. Czas doręczenia zależy od wagi przesyłki i wynosi: jeden dzień roboczy dla przesyłek do 31,5 kg oraz dwa dni robocze dla przesyłek powyżej 31,5 kg. 

10. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia firma Drago sp. j. zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji oraz zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia zamawiającego o zaistniałej sytuacji.

11. Podstawowym warunkiem realizacji zakupów w sklepie Nedo24.pl jest prawidłowe wypełnienie danych adresowych, poprawne podanie działającego adresu e-mail oraz numeru telefonu, pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.

12. Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono dane, szczególnie, gdy podano nieistniejący bądź niedziałający adres e-mail lub brak jest numeru telefonu, nie będą rozpatrywane. Firma Drago sp. j. zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel